Otellerin kazancı yüzde 135 artıyor


Uluslararası lüks bir konukseverlik filmi ve pazarlama ajansı olan VIP Worldwide’ın CEO’su olarak, müşterilerimizin hedef demografiye ulaşıp bunlarla etkileşimde bulunmalarının yeni yollarını keşfetmek için sürekli çaba gösteriyorum. Modern ziyaretçiler meraklı ve anlayışlıdır, yani geleneksel satış tekniklerini önemsemez ve dikkate almaz. Sanal gerçeklik (VR), otellerin dünyayla iletişim kurma biçiminde devrim yaratıyor.

Otelcilerimizin potansiyel konukları ister iş amaçlı isterse de keyif için ziyaret etmeleri muhtemel özellikler hakkında özgünlük ve hakiki bilgi talep etmektedir. Avenue9 (JLL’nin bir bölümü) tarafından yakın tarihli bir çalışmada, “sanal bir tur sunan otellerde, bir artı olmayan otellere oranla yüzde 135 çevrimiçi gelir artışı görüyorlar”

VR, sayısız faydası nedeniyle satışları artırıyor. Yükseltme yolunda yardımcı olur, seyahat ticareti ziyaretiniz olmadan mülkünüzü öğrenir ve toplantılar ve etkinlik planlayıcıları varış noktasının daha iyi sunacağını anlar.

Global devler teknolojide milyonlarca sterlini harcayabilir, ancak bu gelişmelerin kitlelere evrensel itirazda bulunması veya kullanılması anlamına gelmez. Herhangi bir işte olduğu gibi, inovasyon ve beyaz filler arasında doğru denge kurmalıyız. Yatırım maliyetlerini haklı kılmakla kalmayıp, aynı zamanda bir marka itibarını da korumak hayati önem taşır.

VR teknolojisi sürekli olarak gelişmektedir. Geliştiriciler, birçok platformda ağırlıklı olarak oyun endüstrisi içinde büyük bir itirazda bulunduğu kanıtlanmıştır. Sorunumuz, VR’yi endüstrimiz için bilinirliği ve geliri artırmaya yardımcı olmak için istisnai bir pazarlama aracı olarak kullanarak teknolojiyi görünmez kılmaktı.

Sanal gerçeklikle pazarlama burada

VR teknolojisinin hem B2B hem de B2C’de misafirperverlik için özelleştirilmesi gerektiğini düşünüyorduk. Müşterilerimizin iyi kurulmuş video zengin pazarlama stratejilerine itiraz etmek ve kolayca erişilebilir olmalıydı.

Lüks sektör hakkındaki kapsamlı bilgi birikimimizden dolayı, çözümümüz VR’ye yatırım yapmak ve hem kulaklıklara gerek duymadan hem de kulaklıklara ihtiyaç duymadan özel yazılım geliştirmeydi.

Sanal gerçeklik geliştirme ekibimiz, izleyicinin bir müşterinin mülkünün her öğesini hissetmesini ve nefes almasını sağlayan, sezgisel bir düzen sağlar. Her bir VR uygulaması içinde, her oda için HD 360 video programlayabilir, bilgi noktaları ekleyebilir, düzenli 2D HD video, 360 fotoğraf ve diğer dijital teminat ekleyebiliriz. Tüm Sanal Gerçeklik paketlerimiz, kapsamlı 360 video ve etkileşim standardıyla birlikte gelir. Piyasadaki herhangi bir VR gözlüğü ile uyumludurlar. Yalnızca bu değil, tablet, akıllı telefon ve masaüstü bilgisayarlar için gözle görülür VR deneyimleri de sunuyoruz.

VR, otellerin dünyayla iletişim kurma biçiminde devrim yaratıyor. Teknoloji, potansiyel konuklarının, otantik anları, deneyimleri ve maceraları örneklemek üzere geçici olarak taşınmasına olanak tanır. Konukları öykünün ortasına koymak, misafirperverlik ve seyahat endüstrisi ile etkileşim kurma ve bunları kullanma biçimini değiştiriyor. YouTube, yeni görsel iletişim yöntemlerinin erişilebilirliğinin arttığını gösteren VR’yi (bir VR simgesi ile görülebilir) tamamen kucakladı.

Özetle, VR’nin misafirperverliğin en hayati avantajlarından biri haline gelmesinin neden beş temel nedeni şöyledir:

VR, geleneksel “kitap öncesi bakış” dan tamamen dolaşan deneyimlerine ilerleyerek müşteri deneyimini büyük ölçüde geliştirir.
VR son derece güçlü bir pazarlama ve iletişim aracıdır. İnsanların seyahat etme ve seyahat kararlarını değiştirme biçimini değiştiriyor
Teknoloji, konukların otantik anları ve maceraları örneklemek üzere geçici olarak taşınmasına olanak tanır
Konukları öykünün ortasına koymak konukseverlik ve seyahat endüstrisi deneyim ve etkileşim biçimini değiştiriyor.
VR, hem müşterileri hem de konuklarını büyülemekte ve büyülemektedir. Başka bir medya platformunda olduğu gibi izleyicilere etkide bulunma ve duyguları etkileme gücü vardır.
Otelcilik sektöründe VR kullanmaya başlayan tesisler arasında Autograph Collection Hotels, Dünyanın Önde Gelen Oteller ve Rosewood Oteller ve Tatil Köyleri yer almaktadır. Çalışmalar, teknolojiyi deneyenlerin% 81’i arkadaşlarıyla deneyimini paylaşacaklarını,% 79’u ise tekrar denemeyi amaçladığını gösteriyor. Greenlight VR’ye göre.

Oteller, tatil köyleri ve destinasyonlar için olanakları sonsuzdur. Basit bir hareket uygulayarak ve bir özelliğe bakmak için duraklatarak, kullanıcı restorantan spaya, plaja ve ötesine geçebilir. Otellerin inanılmaz ilerlemelerinden her odaya, konuk deneyimine ve yerel destinasyona her açıdan bakmaktan.

Meraklı gezginler çok farklı şekillerde angajmana çalışırlar. VR, inanılmaz derecede sosyal ve heyecan verici bir deneyimdir ve eşsiz hikaye anlatma olanakları sunar. VIP Worldwide akıllı gezginlerin beklentileri gelişmeye devam ettikçe pazarlama harcamalarının VR’ye doğru daha fazla kayacağını öngörüyor. ” David Beasley “